joi, 27 noiembrie 2014

Loreal Infaillible 24 ore


  Urmarind tutorialele lui Lauren Curtis, si citind diferite review-uri, m-am decis sa incerc fondul de ten Loreal infaillible 24h.Ce va pot spune?ca-mi place place place.
  Am mai folosit produse loreal in trecut si am fost multumita, dar mi-am dorit sa incerc si alte produse, sa caut ceva mai bun si mai bun si mai bun!!!Si chiar am dat peste cateva fonduri de ten de care am fost chiar multumita.

    Loreal Infaillible este tot ce-mi trebuie : are o acoperire medie spre mare si o rezistenta si mai mare.L-am aplicat acum 11 ore, si arata aproape la fel, nu am facut niciun fel de ajustari, sunt mai mult decat multumita.Se intinde bine, are o consistenta cremoasa, miroase superb, nu are aspect de masca si are fps 18.Pana acum nu i-am gasit un defect(defectul e la mine ca de frica sa numai nimeresc iar o nuanta prea inchisa, am nimerit o nuanta putin prea deschisa 140 golden beige..off...nu stiu cand ma voi invata minte sa am rabdareeee).

Il aplic cu ajutorul degetului inelar(pensula de la fraulein am pierdut-o :((.habar nu am unde, dar inca sper s-o gasesc, cu toate ca mi-am comandat alta).Iar inainte, ca baza folosesc crema de la Garnier despre care am facut un review intr-un alt material.

   Ambalajul este din sticla si vine dotat cu o pompita.Va spun sincer ca ma atrag si imi plac mult mai mult cele in sticla, deoarece mi se par mai :-?? hmm..Elegante, daca pot spune asa...si parca si continutul se pastreaza altfel.

Pretul este de 70 lei si l-am achizitionat de la Kendra.

Pana acum,cu celelate fonduri de ten, incepea sa-mi luceasca zona T dupa cateva ore, cu orice le-as fi fixat,Pe acesta l-am fixat cu o pudra de la Max Factor- creme puff pressed power, nuanta 05 translucent.






Si pudra 




Si uitati si o poza cu mine purtand acest fond de ten.Poza este needitata si realizata dupa 8 ore de la aplicare.


Voi ati folosit acest fond de ten?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu