luni, 12 ianuarie 2015

Ce este frumusetea?



  Buna, buna! Nu ma prea pricep la "trancanit" sau cel putin nu m-am obisnuit inca...dar cu toate astea m-am decis sa va scriu cateva randuri despre "frumusete".

    Ne dorim sa fim frumoase si facem tot posibilul sa obtinem asta: cheltuim inutil, cumparam impulsiv.Va spun sincer ca asta fac si eu.Nu ma pot abtine.Cine ar putea-o face in fata unui ruj rosu superb?sau a unui fond de ten nou aparut?Exact, exact...OUPS!Poate uneori exageram, poate frumusetea este trecatoare...dar ati trecut prin experienta unui interviu?Ati vazut cat conteaza prima impresie?Chiar daca personalitatea unui om ar trebui sa fie mai importanta, primul impact conteaza, pentru ca noi, mai intai vedem, si apoi auzim, in functie de cat de treaz ne este mentinut interesul.Si noi, ca femei suntem mai atente si mai receptive cand vorbim cu o femeie aranjata,frumoasa.Sa nu intelegeti gresit, nu ne trebui "1 kil" de machiaj de fata, dar un fond de ten, un ruj si un rimel pot schimba pe oricine...asa ca aspectul nostru fizic trebuie sa ne preocupe macar  putin.Chiar daca nu avem timp, sau dimineata suntem obosite si nu avem chef, 10 min putem  rupe din timpul nostru.In primul rand este vorba de noi , de cum ne simtim in pielea noastra, iar daca ne simtim frumoase prindem incredere in fortele proprii,ne simtim mai bine...nu pot explica sentimentul in cuvinte,dar sunt sigura ca multe din voi ma inteleg.

  De ce conteaza asa mult aspectul fizic?ce este frumosul?pentru aceste intrebari nu am un raspuns exact...dar cand ma uit in oglinda imi doresc sa fiu frumoasa.nu vreau sa ma simt complexata, nu vreau sa strang frustrari inutile, cu toate ca sunt constienta ca cel mai mult conteaza felul de a fi al unui om.Pentru ca frumusetea nu ne vorbeste, nu ne spune un cuvant frumos in clipele grele, nu ne este alaturi la nevoie si nu ne pregateste micul dejun...nu frumusetea fizica este primordiala, ci cea sufleteasca.Doar ca noi oamenii punem mare pret pe aspect,pe invelis si apoi pe continut.Cum v-am spus mai intai vedem ambalajul,frumos colorat.Stiti povestea cu Alba ca Zapada ;))).
   Eu, personal lucrez atat la aspectul fizic, cat si la cel interior.Consider ca frumusetea vine din noi, iar un ruj sau un fond de ten doar ne ajuta sa ne simtim mai bine..
  Frumosul este un lucru foarte disputat.Fiecare suntem diferiti,simtim,gandim si actionam diferit.Ce va pot spune este ca, inca de mica am vazut frumosul din  oameni, am cautat o parte buna in fiecare si am invatat ca desi frumusetea deschide multe usi,depinde de fiecare sa reuseasca sa le tina asa.
Nu poti numi un om frumos doar dupa aspectul fizic, un om frumos este un om care se straduieste sa fie mai bun in fiecare zi si ii indruma si pe ceilalti sa faca la fel...este un om care desi a trecut prin multe greutati,viata nu l-a inrait, si a stiut sa aiba grija de valorile sale..frumoasa este o femeie batrana care tine la felul in care arata,si desi anii si-au facut prezenta pe chipul ei, ea tot il infrumuseteaza cu un ruj si o palarie frumoasa.Pentru frumos nu exista o definitie, fiecare vedem "frumosul" diferit, pentru fiecare are alta insemnatate.

Am descoperit ca un zambet sincer face multe, chiar mai mult decat un ruj scump si ca bunatatea unui om se vede pe chipul lui si niciun machiaj din lume nu va sterge asta.

Uitati si cateva inimi frumoase:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu